poniedziałek, 22 czerwca 2020



23 CZERWCA  DZIEŃ  TATY

 KOCHANI TATUSIOWIE!!!
USIĄDŹCIE WYGODNIE !!!
WASZE UKOCHANE POCIECHY ZAPRASZAJĄ WAS NA SPECJALNE WYDANIE NASZEGO BLOGA Z OKAZJI WASZEGO ŚWIĘTA!!! 
TO WSZYSTKO DLA WAS!!!


 




























BO TATA ZAWSZE POZWALA NA WIĘCEJ!




















TATA TO PIERWSZY BOHATER SYNA
PIERWSZA MIŁOŚĆ CÓRKI







t







a














































                                           TATO! TATO! PATRZ CO MAM!
                                           MOJE SERCE TOBIE DAM!
                                           A W TYM SERCU DUŻY KWIAT,
                                            TATO, TATO ŻYJ 100 LAT!!!!-






TERAZ DRODZY TATUSIOWIE NA KONIEC JESZCZE TAKIE ŻYCZENIA DLA WAS:

… dla taty – wędkarza
Kochany Tato, mnie chodzi o to,
Byś złapał rybkę – małą, lecz złotą.
Ta złota rybka już się postara,
Aby życzenia Twe spełnić zaraz.

… dla taty – kierowcy
Złożę Ci Tato takie życzenia:
Niech Twój samochód zacznie się zmieniać.
Niech się wydłuża co noc niewiele,
Niech porastają futrem fotele.
Aż dnia pewnego garaż odmykasz…
A tam mercedes zamiast fiacika!

…dla taty – działkowca
Uprawiasz tato działkę z zapałem.
Miejże z niej zatem plony niemałe.
Zbierz pełne skrzynie jabłek czerwonych,
Wyhoduj dynie, niczym balony.
I niech nie będzie chwastów na grządkach.
Niech za płot umkną co sił w korzonkach.

… dla taty – majsterkowicza
Życzę Ci Tato, byś doszedł aż do takiej wprawy,
Byś prócz pralki, kranu czy młynka do kawy
Mógł naprawić także moje spodnie nowe,
Bo mi z nich za szybko znika kieszonkowe.
💚💜💙❤️💛💚💜💙❤️💛💚💜💙❤️💛💚💜💙❤️💛💚💜💙❤️💛💚💜💙❤️💛💚💜💙❤️💛💚💜💙❤️
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA POMOC W REALIZACJI TEGO POSTU!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz